Post by phasancauniecon on Feb 19, 2022 10:40:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ice Age Adventures ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ice Age Adventures IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Ice Age Adventures 2022 version ▞▞▞
Ice Age Adventures Авантуристичке vgqs
OMG fedt spil episk :-D :-D
Jeg elsker dette spil! Det er virkelig meget sjovt. men dette spil plejede ikke at have annoncer, der dukkede op hele tiden. er der noget man kan gøre for at slippe af med dem?
Spillet er godt, men i dag kan jeg ikke åbne det, jeg ved ikke, hvad der er problemet med at downloade.
Bliver frustreret kan ikke spille bonusspillet, hvis jeg forlader hovedøen, fryser det, når jeg prøver at komme tilbage, kan ikke spille bonusspil, det går til 99 %, så ingenting
Et godt spil, jeg kan virkelig godt lide det, men jeg kan ikke se daglig video og i Scratland, hvor vi kan vælge gaven hvorfor aldrig akron
ikke glad, jeg var på vulkanniveauerne, og nu er spillet genstartet fra begyndelsen
Først fungerede spillet godt, og jeg nød det meget, men nu har det en masse problemer, som ikke er blevet rettet. Den daglige udfordring giver dig aldrig din belønning, og ingen af minispillene fungerer korrekt.
Jeg elsker virkelig dette spil, og jeg har store fremskridt. Men der sker en masse fejl, jeg kan ikke engang fortsætte mit eventyr, da det pludselig stopper. Kan du gøre noget ved det? Jeg ændrer min pris, hvis du vil rette det.
jeg kunne ikke engang spille. angiveligt havde den stadig indhold at downloade. Jeg har en veletableret wifi-forbindelse, og den ønskede stadig ikke at downloade. så den er afinstalleret
det er så sjovt, at jeg kan lide, hvordan det er nemt og sjovt. men nogle gange siger min tablet, at den ikke reagerer, så fortæl mig venligst, hvordan jeg løser det, hvis du ved det
Når jeg fjerner android-mappen, er alle spillets data tabt. Jeg fjernede android-mappen, så nu starter spillet ikke, gør venligst noget...
Det kunne have lidt flere guldbarre
Fungerer stadig ikke, når du går ind i spabadet, 99 % og så springer ud... meget irriterende, vær venlig at ordne det.
Det stinker, jeg elsker spillet, men hver gang du forbinder det til Facebook eller gemmer spil, mister det en masse ting, inklusive manny og Deago, så der er ingen måde, der rent faktisk kan gemme dine karakterer eller ting, eller hvor langt du er nået. Jeg har været nødt til at starte dette spil flere gange, og jeg er træt af det. Så hvis du vil have dette spil til at nå langt, er du nødt til at lære, hvordan folk kan opbevare deres ting på deres pladser i spillet, uden at det fryser eller noget, det suger i ikke at spille det længere og starte forfra.
Det lader mig ikke gå ind på snowington island.Det siger, at jeg skal redde alle forældre fra den tidligere ø, og det har jeg gjort. Derudover er det et rigtig godt spil. Jeg ville bare ønske jeg kunne komme videre /:
Ice Age Adventures Adventure lwtp
Spillene er alle gode og fine, indtil du kommer til det atlantiske område, så sparker det mig ud af spillet
Det bliver ved med at fryse, hver gang jeg prøver at vende hjem nu, og jeg kan heller ikke bruge spabadet. Dette plejede at være et fantastisk spil for år siden.
I starten er det rigtig godt, men nu hvor jeg er et stykke foran, på de tropiske øer, stopper spillet, hver gang jeg kommer tilbage "hjem". Og da jeg prøvede at gå ind i Scratlantis, ville den indlæse til 99%, og så blev skærmen sort, den stoppede bare... Det er ikke det, jeg leder efter i et spil, der var så sjovt i starten. Venligst ret dette!!
Thrill Rush Theme Park Wyścigi occp
Godt spil, men spillet bliver ved med at fryse
Super spil, jeg elsker det, der er så mange fantastiske eventyr. Hvad jeg siger er, at den er fuld af eventyr....
Gå underholdning. kunne godt bruge flere slags minispil
Efter at have downloadet spillet sidder det fast på indlæsningsskærmen og siger, at mit dårlige internet kan have forårsaget det. Mit internet er fint.
super
Ved start fungerede spillet meget godt. Efter to tre dage forsvandt pludselig mine 20 agern, og jeg er den eneste, der bruger denne konto, alle teknikere eller udviklere af dette spil svarer venligst
Bliv ved med at fortælle mig, at jeg skal sejle til den næste ø for at fuldføre den næste opgave, alle tidligere øer er fuldførte, men det vil ikke lade mig sejle til den næste ø. Der står at redde alle dyr fra den tidligere ø... men de er alle blevet reddet.
Kan virkelig godt lide dette spil, vil du lægge et istidseventyr ud for at finde ham stoppet, og jeg kan ikke få det til at gå længere kan ikke gå ind i cirklen af vand eller løbe rundt det går til 99 og stopper skal du at lave endnu et istidseventyr
Jeg har spillet dette spil i nogen tid nu, og alt jeg nogensinde har haft er problemer efter problemer....... Jeg har prøvet at afinstallere spillet og geninstallere, men det virkede ikke, jeg har prøvet at opdatere, når det tilgængelig Jeg er endda holdt op med at spille lidt for at se om det ville virke, men nej det virkede ikke, og jeg har endda opgraderet min mobil, men jeg havde stadig problemer....problemerne går ned i spillet, fryser hele tiden Lad mig aldrig komme på den næste ø, lad mig ikke gøre min ø større og meget mere
Jeg har kun lige downloadet dette spil, og det er sjovt, men det bliver ved med at fryse, da der vises en vilje, og efter jeg har fjernet annoncen, fryser den, så hjælp med at ordne det
spillet er wow, selv grafikken er fremragende, men det bliver ved med at fryse, så jeg ikke kan redde dyrene. Pls, der burde være flere måder at få meget agern i spillet på end rigtige penge, da ikke alle har penge at bruge. så ordner det, især vejen flyder ikke.
God go jeg glæder mig til at spille det.🦄🦄🦄🦄🦄🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐇🐰🐣🐣🐣🐤
Jeg har spillet dette spil sence 2014 og slettet det for lang tid siden, og nu ER DET STADIG SJOVT! Den eneste fejl, jeg har oplevet, er, når jeg lukker spillet og går ind igen, hører jeg intet, så jeg er nødt til at genstarte spillet. Edit: Nu oplever jeg ikke den fejl! Så jeg bedømmer 5 stjerner nu også gameloft, hvis du kan være venlig at lave en hurtigere måde at få bær/flere, flere måder tak og hav en dejlig dag. lav det, når du køber noget med agern, står der er du sikker på, at jeg har købt på accid
Ice Age Adventures სათავგადასავლო zyr
Dette spil fungerer ikke ordentligt. Årsagen er ramt, mens du vender tilbage til hjemmeøen, så løs venligst dette problem. Jeg er ikke i stand til at komme ind på scart lantease-øen
Det er et rigtig godt og eventyrligt spil, men har problemer med at opdatere det, og hver gang jeg afinstallerede det, mistede jeg alt, og jeg skal starte forfra
Buz Devri Maceraları Macera Oyunları dyul
Der er to problemer. Jeg gav 3 blå print, men det stoppede med at indlæse ved 99%. Når vi spinder noget, skulle vi have ret til at stoppe det selv. Jeg vil give det 5 stjerner, hvis du ville ordne det. Det sidder fast igen og igen. Start venligst en opdatering, så mine problemer bliver løst
Jeg elsker dette spil så meget. Problemet er, at jeg ikke kan komme ind i Scratlantian. Spillet lukkede altid efter 99% behandlet. Hver gang jeg sejler hjem igen, fryser spillet. Og det andet problem er, at jeg ikke kan gøre krav på belønningen efter en begivenhed. Hvorfor er det ikke rettet? Venligst fiks det snart..
Dette spil går ned, og der har ikke været nogen opdateringer i lang tid. Jeg har mailet dem, men intet svar.
Medmindre batteriet er fuldt opladet giver spillet ikke startet. Og når det endelig gør så suger det batteri som
det er et sjovt spil med som spillets navn siger adventue, og jeg synes, det bedste er at redde dyrene
elsker dette spil, men det fylder meget GB på din telefon, men det er stadig det værd.
Godt
Dette spil plejede at være godt, men nu indlæses det ikke ordentligt, og hver gang du går hjem går det ned. For at gøre ondt værre er det gået helt tilbage til begyndelsen, efter at jeg har brugt en masse penge på at få min datter dyr, installer ikke dette spil min datter er så ked af, at spillet har mistet alt, hvad hun har arbejdet måneder for!!
Det er et rigtig rigtig godt spil
Det er virkelig et godt spil, men problemet fungerer ikke korrekt, betyder, at efter en begrænset periode stoppes dette spil automatisk, og jeg skal gøre for at genstarte igen og igen efter et spil
Jeg har problemer med at spillet bare lukket ned..