Post by phasancauniecon on Feb 19, 2022 10:46:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver admin panel ▞▞▞
▞▞▞ Harvest.io – 3D Farming Arcade 2022 version ▞▞▞
👍👍👍👍
Det er så bra, men det fungerer kanskje ikke ordentlig noen ganger når vi er i 1. posisjon, det er ok, men dette spillet er så interessert når vi spiller seriøst, men jeg gir bare 2 stjerner fordi når vi spiller spill vil det komme flest annonser på en tid så det er derfor jeg klager på dette spillet
Spillet var morsomt og underholdende i noen få nivåer, men ut av det blå forsvant målet for nivåene, så nå kjører jeg bare rundt og høster uten anelse om hva jeg trenger og går ikke opp i nivå. Lei av det siden jeg ikke kan komme videre. Dette problemet må tas tak i siden jeg ikke er alene om denne opplevelsen.
Korte sekunder med faktisk spill = mange sekunder med annonser = avinstallerte det fryktelige spillet!!!
Nyt virkelig dette spillet. Hadde vært fint om de hadde flere nivåer. Jeg har spilt alle nivåene 4 ganger nå, men liker det fortsatt veldig godt.
Kult spill, ville vært mye bedre hvis det ikke var et 30 sekunders tillegg etter hvert enkelt nivå
Et morsomt spill med strategisk planlegging. Ja må tenke. Sterkt anbefalt.
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulyasiya ywxf
tillegget er akkurat det jeg forventet, og jeg elsker det
Morsomt spill, men de trenger flere nivåer. Og annonsene krasjer hele tiden appen, noe som gjør det mindre morsomt å spille når jeg allerede er ferdig med alle nivåene. Annonser dukker også opp midt i spillet, som krasjer spillet ditt og må starte på nytt. Bare irriterende. Men seriøst, legg til flere nivåer.
Kan være en morsom tidssløser, men etter HVERT 1 1/2 minutts kamp er en 30 sekunders annonse som er uunngåelig. Jeg forstår at mobilspill bare er annonseleveringssystemer, men kom igjen, PRØV i det minste å skjule det faktum.
Harvest.io – 3D Farming Arcade Szimulációs játékok acni
Det er en Freemium, Farming og Multiplayer Simulation tilgjengelig for å spille på mobile plattformer som Android og iOS. Spillet tilbyr spennende historie,
Last ned Harvest.io – 3D Farming Arcade (com.harvest.io) APK 1.13.3 av CASUAL AZUR GAMES Developer For Free (Android). Harvest.io – 3D Farming Arcade apk
Fint👌...men lite krass i spillet. prøv å få nye meninger i spillet ......
Spillet er morsomt, men det stoppet. Samler poengene mine så det ikke er noe å gå videre. Vil sannsynligvis slette snart hvis de ikke fikser det
Jeg elsker selve spillet, men jeg liker ikke kontrollene, du kan lett miste kontrollen og snu feil vei og støte på deg selv. Og jeg liker ikke at du dør av å løpe inn i deg selv heller. Endre de to tingene, og jeg vil rangere 5 stjerner
Det pleide å være ganske kult. Men siden jeg har nådd nivå 25, samler den ikke avlingene dine og går mot målet ditt for å gå videre til neste felt. Så nå sitter du bare fast på det samme feltet du var på. Det ble selvfølgelig kjedelig veldig fort. Jeg må finne et nytt spill å spille.
Ikke kjørt i mobilheng
Harvest.io – 3D Farming Arcade સિમ્યુલેશન sxih
Var ikke for meg. Jeg forventet ikke rett ut av porten at jeg skulle unngå andre spillere i full fart før jeg i det hele tatt visste hva kontrollene var. Jeg er sikker på at det er flott for noen mennesker, men jeg lette etter en avslappende lek før jeg sovnet. Avinstallert.
Jeg elsker spillet, men jeg kommer til å slette det fordi tilleggene ikke forsvinner og du mister alt du nettopp har fått. Det fester seg på et tillegg og det er det, den eneste måten er å slutte å spille det og begynne over når den lar deg som jeg sa, jeg sletter den nå
MERK 5-STJERNET RATING SLAM RETT ETTER AT SPILLET SLUTTET Å VIRKE!! FORFATTERNE BØR SKEMME! Spillet samler ikke inn avlinger eller avanserer når du når et visst nivå. Jeg liker spillet og tolererer annonsemetningen, men å gjøre det uspillbart er uakseptabelt! Avinstallert!!
Vanedannende, men avlingene forsvinner. Kom til ett nivå og nå har avlingssummen øverst på skjermen forsvunnet. Borte. Så når jeg spiller, teller det ikke det jeg nettopp har samlet inn mot totalt for å kunne gå videre til neste nivå. Jeg har sendt dem en e-post og forhåpentligvis hører jeg et svar snart. Krysser fingrene for alle!
Jeg liker spillet og ideen bak det, men etter nivå 22 går det ikke videre til et annet.. Jeg skulle ønske det hadde flere nivåer og flere oppgraderinger..
Likte det veldig godt, men kom så til et visst nivå og nå viser det ikke antall avlinger du trenger for å gå videre til neste nivå.. så det sitter fast på dette ene nivået som blir kjedelig fordi det ikke er mulig å gå fremover
Elsker spillet, utjevningen er grei. Veldig morsom måte å tilbringe litt tid på. Jeg sletter det endelig fordi jeg kom til det siste nivået for måneder siden, og det er ingen oppdatering med nye nivåer, så det er bare å kaste bort lagringsplass. Flott spill for et par uker.
Morsomt spill, men når du har gått gjennom de 49 nivåene, blir ikke poengene summert. Må avinstallere og installere på nytt for å starte på nytt.
Jeg spilte dette spillet i bare 5 minutter, og jeg hater det allerede! Dette er bortkastet tid! Kontrollene er forferdelige, du dør tilfeldig, og det er alt for mange annonser! Fullstendig bortkastet tid, ikke installer! 😤😡
Det er virkelig et flott spill som fjerner tankene dine fra problemene dine i det minste for en stund
Android Simulation Games | ApkDi.com - Apk Lin
Ikke et dårlig spill å spille, men jeg kjøpte ingen annonser-funksjonen og ikke engang 2 minutter etter å spille spillet ble jeg truffet av en annonse.
Det gikk bra, og nå holder den ikke oversikt over hvor mange avlinger som høstes, så du kan ikke gå videre. Ba om refusjon siden vi ikke kan spille lenger. Ingen har noen gang svart på forespørselen min!
Harvest.io – 3D Farming Arcade Szimulációs játékok zvg
ANNONSER! Jeg forstår at jeg gir muligheten til å se en annonse for å få doble belønninger, men hvis jeg velger å ikke gå for den doble belønningen, er det helt uakseptabelt å fortsatt gi meg en 30 sekunders videoannonse som ikke kan hoppes over.
Morsomt spill å kaste bort litt tid. Helt til lvl 25. Gir deg ikke lenger samlingsmålene. Kan ikke flytte til neste lvl. Ville ha gitt flere stjerner, men det er en STOR feil.
Bra spill til du kommer til et bestemt sted, så fungerer det ikke lenger
Jeg liker spillet, men det trenger en forbedring hva er de ønsker å oppgradere til 1 V 1 hvis det
Download Traktor APK latest version App by Tun Media AS for ...
Kommer ikke til å klage, det er et fint spill, men problemet er når du ser på annonsen, blir skjermen blank i 6-7 sekunder. Det er bare problemet ellers er dette spillet ganske kult........
Bloons TD Battles Стратегије xzfd
Jeg elsker spillet fordi det er veldig tilfredsstillende å fjerne alle avlingene, men kontrollene slutter å virke hele tiden. Og noen ganger dukker det opp annonser midt i spillet og får deg til å lukke appen. For ikke å snakke om at gjenopplivingsknappen aldri fungerer.
Det er et bra spill, men lite laggy. Men fint spill thx for å lage også
Mindre feil, vennligst fiks dem umiddelbart
Jeg elsker spillet hans, du burde få det, men jeg tror flere nivåer bør legges til fordi jeg ikke har noen mål å nå etter nivå 49, men bortsett fra det er det UTROLIG
Beklager, men det er for mye tilføyelse, og jeg vurderte det til 3, fordi hver gang vi spiser gresset eller hva det måtte være, vokser det aldri ut igjen, så vi kan ikke bli større og pluss at nivåene må bli flere hvis det ikke var for autovalg av innhøstingsbilen vil jeg gi den en 2