Post by phasancauniecon on Feb 19, 2022 10:53:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Deep Town: Idle Mining Tycoon 2022 version ▞▞▞
God grafikk, gode lyder, men noen ting gir ikke mening. Hvorfor vil du lage et glass av silikon og hva gir kraften til produksjonen? Vanligvis i spill som dette krever det 2 kull og 1 metall for å smelte et metall. Og det er få feil i spillet: Oppdraget viser et varsel ETTER at oppdraget ble utført. "Våpenet" på det lavere nivået fungerer morsomt, noen ganger øker hastigheten, noen ganger bremser ned og noen ganger viser det en feil visuell effekt, som at brannen ser ut som frysepunktet, etc.
(500 char limit) Kjedelig design: Bruk forskjellige staver til å grave. Installer gruverigger for å samle. Lag ressurser for å oppgradere rigger, håndverkere osv. Spillsløyfe. Ubalansert ressursstyring: Det tar timer, dager eller lenger å lage nok av noe for å oppfylle et krav. Ofte på grunn av én ressurs (som kull) eller fordi noe har lang tid (som isolert ledning). Guilds er bare for å omgå dårlig design med donasjoner og arrangementer. Interessant historie. Godt programmert. Hvis noe buggy.
Jeg vil si det er bedre enn coc. Jeg bruker bare en halvtime daglig og alt går på skinner. Fikk mange venner gjennom guild og det gjør meg glad. Takk til utviklere utenat
Dette spillet er morsomt og morsomt til en viss grad, og jeg liker det. Men da jeg prøvde å lage en tesla-spole, mistet jeg 45 krystaller på et øyeblikk... mine hardt opptjente 71 krystaller ble redusert til 26 krystaller. Jeg kan ikke tro dette! Jeg vil ha en grunn, en feilretting eller en kompensasjon for dette. Edit: Jeg fikk min 45 krystall tilbake. Bra kundeservice ikke skuffer..
Jeg blir ofte lei av inaktive spill fordi jeg treffer et punkt der jeg er utestengt fra å gjøre noe mens jeg venter på en tidtaker. I dette spillet kan du be om ressurser fra lauget ditt hver time, slik at du kan kutte ned eller hoppe over ventetiden helt. Den ene lille endringen fikk meg til å holde meg til dette spillet, når jeg har gitt opp mange andre.
Avhengigheten av premien i spillvaluta er irriterende og infiserer mye av spillet. Jeg liker settingen og konseptet, veldig interessant og morsomt. Men hver gang spilleren oppnår noe, blir de liksom ødelagt av behovet for edelstener, eller behovet for en annonse. Jeg vet at utviklerne må betales, men faen. Jeg ville betale noen få dollar for spillet hvis det betydde at jeg ville være avhengig av førsteklasses valuta i spillet.
Bra spill med fine kunstverk. Det er veldig visuelt tiltalende. Den har mye mer dybde enn det gjennomsnittlige inaktive spillet. Det er en interessant historie også, så du vil fortsette å spille og gå dypere. Jeg har 2 poeng kritikk: Mange guilds krever at du blir med i discord-serveren deres før du kan bli med. Det virker unødvendig for et mobilspill, og kan være å sette til nye spillere. Jeg antar at det er fordi chat-funksjonen mangler, og en forbedring av det ville fjerne behovet for guild-medlemmer å be om å bli med i uenigheten deres. Den andre kritikken er den ekstra bot-handlingen du kan kjøpe med sjeldne materialer. Samleraksjonen har en varighet på 9 timer, noe som er greit, men de andre har en varighet fra 3 til 4,5 timer. Og du kan ikke se det før du kjøper det med dine dyrebare sjeldne materialer som du ikke vil kaste bort. Jeg vet det fordi jeg sjekket en guide og reddit før jeg kjøpte noe fordi beskrivelsen i spillet manglet. Det virker en men sleipt. Hvorfor ikke la de andre bot-handlingene ha samme varighet som samleren, som passer perfekt til en sunn søvnplan og arbeidsdag?
Deep Town: Idle Mining Tycoon रणनीति ueey
Clash of Clans Strategické vksj
Dette spillet er veldig bra og mye mer interessant enn andre inaktive spill. Det eneste problemet er denne feilen hvor jeg mottar varsler om oppgaver som er fullført som jeg aldri har angitt. Jeg kunne slå av varsler, men da ville jeg ikke få de gyldige.
Spillet er ekstremt ustabilt og fortsetter å krasje, dette har pågått i flere uker nå, jeg er ikke den eneste som opplever det og trodde det ville ha blitt løst nå... også denne hendelsen var dårlig, vi kunne bare sende 15 gaver og resten forsvinner inn i tomrommet og send/hent-systemet var også feil, vi har laug som kan bruke dem til gaver også... hva er vitsen med å lage mer enn én rakett i sluttspillet hvis du bare kan sende ut én om en tid? Hvorfor bry seg om en A, B & C rakett da?!
Heilt ok
Her MÅ du kjøpe Titan Barrer for å komme forbi en "Oil Elder" på nivå 84 og på nivå 85 kan du lage dine egne Titan Barrer... Tragisk!!! Ikke kast bort tid på dette jukset!
Kontoen min ble ikke lagret. Jeg logget en billett med støtte. Den sa at det ville ta 48 timer å få svar. Det tok mer enn en uke, og de varslet meg aldri om en oppdatering. Jeg åpnet appen og klikket på support og den sa "Problemet ditt er løst", men ingenting hadde endret seg. Jeg var på det giftige grønne monsteret og i et laug. Nå er jeg ikke i lauget og helt tilbake til kullmonsteret. Svært dårlig støtte, og jeg ble kontinuerlig bedt om å vurdere appen.
Support-knappen godtar ikke e-postadressen min, så rapporter her. Fikk en ny telefon og skylagringen vil ikke lastes. Jeg starter ikke dette spillet igjen fra bunnen av. Jeg var allerede ferdig med sluttspillet. Jeg antar at dette er over.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Chiến thuật aib
Etter å ha brukt penger og utallige timer med spilling kunne jeg ikke gjenopprette spillet mitt da jeg fikk en ny telefon. Min forrige telefon hadde vannskade og kunne ikke slås på. Alle prestasjonene mine er oppført på google play, men jeg kan ikke gjenopprette spillet mitt. Kontaktet support men ingen hjelp. Har ikke lyst til å begynne på nytt.
Virker uferdig, skulle ønske det var flere staver\ferdigheter.
Jeg liker disse spillet, men problemannonsen ble frosset sin svarte skjerm viser ingenting, det er derfor jeg starter det på nytt. Løs problemet med annonsen som fryser ofte. Takk.
Kult
Elsker det!!
Et veldig veldig fantastisk spill, men jeg vil gjerne at noen funksjoner skal legges til: 1. Legg til en fane i loggdelen som kan fortelle oss bruken av hvert element, inkludert de som låses opp senere i spillet 2. Legg til ressurser i butikken for å kjøpes med opptjente mynter 3.Legg til en krystall- og sjeldne gjenstandsforespørselsfane for de svakere spillerne slik at de kan få hjelp i spillet. 4.Legg til mer innhold som romveseninvasjon, eller en type tidsmaskin eller enda flere soner, som ville bli satt pris på. vær så snill å jobbe med alt, ikke forlat spillet
Jeg er en stor fan av Idle Games. Men å vente i mer enn 48 timer på at en ny gruve skal bygges (en tid som kan reduseres praktisk ved å kjøpe krystaller) er mer enn galskap. De daglige belønningene er heller ikke mer enn en kiste som du kan få ved å se en annonse. Likevel er det et godt designet spill og derav de 3 stjernene. Utviklerne trenger bare å innse hva som gjør spillet ubalansert – f.eks. mange spillere kan være villige til å betale for permanente booster, som ikke finnes.
Dette spillet var morsomt i omtrent en uke, men etter den tredje eldste passer bygge- og håndverkstiden at du bare trenger å åpne spillet en gang hver 6. time for å starte enda en 6 timers oppgradering. Spillet var morsomt, men du spiller mindre og mindre jo dypere du graver. Gi meg noe å gjøre for å holde meg engasjert mens jeg jobber med de lange oppgraderingene, så ville jeg ikke vært her og avinstallert. Totalt 3 stjerner. Morsomt spill som blir mindre engasjerende etter hvert som du går opp i nivå, men underholdende så lenge det varer.
Elsket dette spillet til siste oppdatering. Som nevnt av andre spillere, vil videoen ikke lastes når en kiste vises. For meg fryser i hvert fall spillet også etter at jeg prøver å se videoen.Prøvde den nye oppdateringen som "fikset burproblemet", det gjorde den ikke. Ingen forbedring.
Ikke så ille som jeg forventet... Vel, det var omtrent så bra som jeg håpet. Jeg hadde ikke så store forhåpninger.
Bra spill, men kunne vært bedre hvis lauget faktisk fungerte på telefonen min, hver gang jeg prøver å se på laugsmedlemmer ved å rulle nedover gjør det ingenting, og neste trykk sender meg tilbake til menyen og en annen vil sende meg tilbake til spill, er det sånn spillet er?
Fantastisk spill, alltid noe å gjøre. Fortsett med det flotte arbeidet. Fantastisk jobb!
Jeg ville satt inn fem stjerner, men det er en annonse om "ripio" som ikke kan lukkes og får deg til å lukke spillet uten å gi deg belønningen, det er veldig irriterende fordi det er en veldig vanlig annonse.
Mange feil, spesielt når du skriver til klanen og endrer staver... den verste delen av spillet er offline-produksjonen, som er 1/8 av den normale produksjonen, så du må ødelegge batteriet på telefonen din for å lage en betydelig mengde ressurser raskt. Hvis du fjerner dette, er det en 5/5 fordi fellesskap og utviklere begge er veldig hyggelige
Jeg elsker virkelig dette spillet. Det er et veldig unikt spill og historien er utmerket. Er veldig glad i musikken også. Det eneste problemet er at jeg ikke kan motta push-varsler. Det er veldig frustrerende siden du ikke vet når robotene er ferdige med å bygge, oppgradere eller samle. Oppdatering: alle varslene mine er slått på, og jeg har allerede sendt en e-post til utvikleren.
Jeg er glad nå. Men tidsgapet mellom to turneringer er mye. Det er 3 dager mellom to turneringer. Vi ønsket at det bare var 1 eller 2 dager
Et unikt konsept, et spill som absolutt er originalt, kan virke kjedelig ved første øyekast, men etter å ha spilt det et øyeblikk vil du definitivt bli avhengig av gruvedrift, håndverk og til og med noen arkeologiske oppgaver. Jeg dykker fortsatt inn i spillet, så kanskje det er mer enn det. Jeg anbefaler det på det sterkeste, bra spill og god stemning. Bravo for utvikler-/designteamet. Skal se etter andre spill av deg.
Helt fantastisk spill, sannsynligvis det beste av denne typen spill. Den eneste lille kritikken jeg vil ha er at jeg ganske ofte begynner å lage noe som negler og kommer tilbake en time senere til tusenvis av negler. Kanskje du kan implementere noe som lar deg velge hvor mange du vil lage, smelte ext. Men alt i alt en flott kombinasjon av historie, håndverk og et klikkerstilspill.
Interessant spill, men det er definitivt mangel på polering, du kan ikke bruke rapporteringssystemet i spillet siden feltet som krever e-posten din tillater ikke understreking... Jeg ønsket å sende inn en rapport siden jeg ikke kunne se lauget chat fordi det er en hvit stolpe over chat-boksen mens du skriver. Det er noen andre balanseproblemer som snakkes om på forumene, men de ser ikke ut til å bry seg mye.
Tidsfordriv
Deep Town: Idle Mining Tycoon Stratēģiskās spēles ntko
Etter flere måneder er oljeeldingen tilsynelatende ufremkommelig. Progresjonen er frustrerende sakte og funksjonelt stillestående. Det var pent, men det er ikke gøy. Obligatorisk laugsdeltakelse er spikeren i kista. Lykke til med denne - det er virkelig en tidkaster.
Fantastisk spill! Beste gruvespill noensinne! De eneste problemene jeg har en klage på er at den ikke gir nok krystaller for oppdrag. Jeg tror at vi bør belønnes mer enn én krystall for vanlige oppdrag uten å måtte betale for mer. Dessuten tar det for lang tid å få til mer kompliserte ting. Hvis du vil få fart på det, bør du ikke måtte betale for flere krystaller.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategi blve
veldig bra spill kan bli avhengighetsskapende, men en menyknapp på gruvefanen fungerer ikke, når du får kastet eller kravet med videoelementer, låser det deg ute og knappene fungerer ikke, og du kan ikke gå ut av spillet uten å bruke hjem-knapp. hvis dette ble fikset tror jeg det ville vært et flott spill.
Det er et fint inaktivt spill. Men den trenger et alternativ for å plukke opp alle malmene på en gang, (i stedet for å gå til hver enkelt) kanskje det er det, men jeg ser det ikke.
Moro å starte, men progresjon til høyere nivå blir veldig sakte og dyrt
MANGE BUGS 😞 Jeg elsker virkelig dette spillet, bruker timer på å spille. Men jeg har funnet feil her og der som: 1. Navnet mitt forsvinner, 2. Jeg så på annonsene for å få brystet, men når jeg vil gjøre krav på det, er det ingenting på brystet. Det er som om jeg aldri ser reklamene. Vær så snill folkens, jeg må se annonsene dine for å få de ekstra elementene. Og jeg har ikke noe imot å gjøre det, men de feilene gjør meg virkelig forbanna.. Vennligst fiks dette 🙏🙏 Alt i alt er dette et flott spill, akkurat som konseptet, det visuelle. Bare elsker det så mye!
Det er et bra spill, men varslene kommer aldri i tide, noe som fører til ineffektiv innsamling av dronene mine. Jeg har fire, men jeg kan ikke bruke dem riktig hvis den ikke forteller meg når oppgaven deres er utført før jeg åpner appen og lukker den igjen.
Vanskelig å lære å spille
Flott når spillet ikke svikter. Elsker spillet, men måtte revidere min 5-stjerners anmeldelse. Får konstant feilmeldingen "Logg på eller start applikasjonen på nytt" når du prøver å åpne guild-menyen. Jeg har reinstallert flere ganger, prøvd å logge på/av flere ganger enn jeg kan telle og ingenting. Det er ingen løsning. Det vil bare fungere tilfeldig en dag. Kan være en uke senere. SÅ FRUSTRERENDE!