Post by tasttingnirari on Mar 9, 2022 11:57:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Link - Line Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Link - Line Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for mange edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Link - Line Blast 2022 version ▞▞▞
søtt spill, men min eneste klage er at det ikke lar deg beholde skryterne. Liker det ellers.🐱
Fruit Link - Line Blast معمولی gbv
elsker dette spillet. de har funnet ut av annonsene. 5 til 15 sekunder og ferdig. jeg setter så stor pris på det... du blir avhengig!
Ja, alt for mange annonser. Dessuten har jeg vært borti nøyaktig samme nivå mer enn én gang.
Per dette er jeg på nivå 128 og elsker det. Jeg har fått kronene på alle nivåene (ja, jeg måtte spille om noen få). Jeg liker det fordi du ikke trenger å kjøpe noe. Jeg har ingen problemer med annonsene eller å se en annonse for å få boosteren, men annonsene er ikke så lange. Bra spill!!!!!!!
De nye fargekurvene fungerer ikke. Jeg er på nivå 858 og kan ikke gå lenger. Løs problemet. Spillet vil ikke tillate meg å gå inn i de fargede kurvene
Morsomt og vanedannende, men de fargespesifikke kurvene er ekstremt vanskelige å få frukten i
Jeg har bare kommet til nivå 12. Jeg tror jeg ville like spillet hvis det ikke fortsatte å krasje når jeg gikk videre til neste nivå. 9 x så langt
Noen ganger fryser gane og man må starte på nytt igjen og miste alle akkumulerte skattepoeng for å hjelpe fremgang gjennom hele spillet.
For mye annonser
Det hjelper meg når jeg har stress
Fruit Link - Line Blast معمولی gbv
Superspill ingen flere annonser
for mye reklame og hvis vi kobler til Facebook-kontoen og installerer på nytt slik at nivåene ikke gjenopprettes og vi må starte første nivå... og for for mye reklame... så jeg hater Fruit Puzzle
Lvl 100 fungerer fortsatt ikke, jeg gjør ett trekk og så ingen frukt.
Som alle andre traff jeg nivå 337-problemet, og til tross for at mange spillere påpekte dette, gjorde du ingenting for å fikse det. Inntil da trodde jeg det var verdt 4 stjerner
Bra spill, men annonser etter HVERT nivå!!!
Jeg ga den én stjerne fordi den er ganske bra, men etter å ha spilt den så mange ganger ble den kjedelig
Det er et sinnsfrysende spill, men har fortsatt noen gode egenskaper.
Fruit Link - Line Blast სხვადასხვა spb
DET ER VIRKELIG NYTER JEG ELSKER DET SÅ MYE JEG ANBEFALDER DEG Å LAST NED DETTE SPILLET FOR HVIS DU GJØR DET BLIVER DU SÅ GLAD!!!!!!!
Den sitter fast på nivå 1825... kan ikke gå videre
Ra
For mye annonser. Spillet er veldig tregt.Trenger en oppdatering
det er et desent lite spill. det er for mange miniannonser mellom hvert spill som du kan avslutte. det er irriterende . igjen et enkelt spill bare for mange annonser. nivå 31
Det er en god ting å fordrive tiden, men et stort problem er at det har for mange annonser. Det bør løses.
Veldig bh
Veldig avhengighetsskapende! Flott spill! Dette spillet krever litt omtanke! Det er gøy, men ikke lett! Det er flott at det finnes et spill som får deg til å tenke i stedet for bare vold og blodsutgytelse og drap.
Hvordan kan jeg lagre fremgangen min på nettet for dette spillet...? Som. En Facebook-konto eller Gmail-konto...
Oppdater spillet og øk intensitetsnivået til boostere i spillet ellers oppdater til forrige versjon. I forrige versjon var intensiteten utmerket, men nå er intensiteten veldig lav, og på grunn av denne kan spilleren ikke nyte mens han spiller.Ikke så verst, jeg liker det fordi jeg kan spille det med fingeren min, flott å lage et spill som dette, avslappende, ikke vanskelig å spille eller å følge, det er derfor jeg har 5 stjerner på det, last det ned, vel ikke bli skuffet
Virkelig enkelt spill, morsomt, men alt for enkelt
Spillet ville vært morsomt, men det er mange annonser. Jeg mener det er en annonse når du fullfører et nivå, og når du trykker på spillknappen for neste nivå er det en annen annonse du ser flere annonser enn spilletid
Jeg liker spillet, men hvis jeg må installere på nytt fordi det ikke lar meg gå forbi nivå 380, er det bare å glemme det. Dette er denne kampens siste sjanse. Nå kan jeg ikke komme forbi 1200 er at slutten av linjen. Hei, vennligst fortell meg hva jeg skal gjøre?Bare å gi 3-stjerners veiledninger, ikke nødvendig, må gis et alternativ for å velge bort veiledninger, og denne irriterende annonseveien til mange av dem
Английский язык в ED Words חינוך tdr
Det er et veldig bra spill, jeg elsker det så mye at det er morsomt
For mange annonser....
Fint lite avslappende spill. Inntil du kommer inn på de øvre nivåene, og noen er litt skjerpende.Jeg spiller bare et nivå en stund, så avinstallerer jeg spillet.
Jeg elsket å spille med dette spillet. Flink
Dette spillet er morsomt og enkelt å spille. Men når du først har kommet inn i de 1000 nivåene blir det vanskelig n å ha ingen bonuser eller kraftbevegelser for å kjøpe det gjør nivået irriterende. Skulle ønske de ga krafttrekk du kunne bruke mynter til å kjøpe og hjelpe med vanskeligere nivåer. Annonsene er også sprø. En annonse etter hvert eneste nivå
Ganske enkelt. Hvis du vil ha et avslappende spill, koster det ikke noe, dette er det. Den har mange annonser. Men de er korte og spillet må tjene penger på en eller annen måte. Jeg tror dette spillet er mer for barn.
Fruit Link - garis ledakan Santai walt
For mange annonser. Forstyrret mye
Bare for mange irriterende annonser, og hvordan får du ferdig nivå 856, det høres umulig ut å klare det
Jeg liker spillet, men det krasjer til tider og lar meg ikke spille musikk i bakgrunnen.
Jeg sitter fast på nivå 855 fordi kurven ikke mottok ballen. Vennligst fiks det.
Selv om spillet ditt er veldig bra, men bare den delen der en sjimpanse blir truffet av fruktene som ser veldig trist ut for meg, der jeg føler menneskelig grusomhet mot stakkars uskyldige dyr mens mennesker slår eller dreper dem for deres egen glede eller nytte. Vær snill med den stakkaren også
Jeg kan ikke koble meg til facebook, selv på 60. nivå er jeg på trening og dette spillet er for barn på ca. 4 år. Misliker totalt. Jeg trodde det var bedre. Langt fra min mening da jeg begynte å spille den.
Legger til som kommer etter å ha spilt hvert nivå irritert mye
hvordan kan dere legge ut slike vulgære annonser... jeg vil ikke at barna mine skal spille det lenger..